Cargotec nimittää Markku Ojan kiinteistöjohtajaksi

09.06.2014

CARGOTEC OYJ, LEHDISTÖTIEDOTE, 9.6.2014 KLO 9.00

Cargotec nimittää Markku Ojan kiinteistöjohtajaksi

Diplomi-insinööri Markku Oja (50) on nimitetty Cargotecin kiinteistöjohtajaksi 1.7.2014 alkaen. Hän vastaa yhtiön kiinteistöstrategiasta ja sen toteutuksesta.

Markku Ojalla on 20 vuoden kokemus kiinteistöjohtamisesta. Viimeksi hän on vastannut Wärtsilän kiinteistötoimesta Lähi-Idässä ja Aasiassa. Aikaisemmin hän on työskennellyt vastaavissa alueellisissa tehtävissä Nokian ja Nokia Siemens Networksin palveluksessa Suomessa, Kiinassa, Yhdysvalloissa ja Intiassa.

Markku Oja raportoi talousjohtaja Eeva Sipilälle, ja hänen toimipaikkansa on Helsinki.

Lisätietoja:
Eeva Sipilä, talous- ja rahoitusjohtaja, puh. 020 777 4104

Cargotec muokkaa lastinkäsittelytoimialaa asiakkaidensa ja osakkeenomistajiensa eduksi. Cargotecin liiketoiminta-alueet MacGregor, Kalmar ja Hiab tunnetaan johtavista lastin- ja kuormankäsittelyalan ratkaisuistaan ympäri maailman. Niiden maailmanlaajuiset verkostot toimivat lähellä asiakkaita, ja kattavat huoltopalvelut takaavat jatkuvan, luotettavan ja ympäristöystävällisen toiminnan asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Cargotecin liikevaihto vuonna 2013 oli noin 3,2 miljardia euroa, ja konserni työllistää noin 11 000 henkilöä. Cargotecin B-sarjan osake on listattu NASDAQ OMX Helsingissä kaupankäyntitunnuksella CGCBV. www.cargotec.fi